första advent

Idag har jag bakat pepparkakor... och ätit pepparkakasdeg. Degen är ju såå mkt godare än kakorna. Annars så har det blivit en hel del plugg. Har mycket som ska göras till nästa. Antar att det är så när man går Natur.

Det har varit en riktigt skön helg bortsett från plugget. Har bara tagit det lugnt hemma. Längesen jag fick tillfälle till det. På veckodagarna blir det plugg och dans.  Har dans även på helgerna. Så det är inte mkt tid jag får över till att träffa kompisar, bara helgerna på eftermiddagen och kvällen. Men nu är dans terminen slut. Känns riktigt skönt faktiskt, även om jag saknar det. Får mkt mer tid över och är inte lika stressad, även om jag nästan jämnt känner mig stressad över skolan. Ibland ångrar jag nästan att jag valde Natur. Men jag vet inte vad jag skulle ha gått annars. Fanns inget program som jag verkligen fastande för. Aja, jag får iaf behörighet till många högskolor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0