Lång skoldag

Har precis kommit hem från skolan. Är helt slut nu och fötterna värker. Känns som att jag skulle kunna somna när som helst. Ska dock hålla mig vaken, får ju inte missa Desperate Housewives ;) Tv nörd som jag är.

Var ju nere på stan idag. Hittade klänningen! Och det fanns en kvar i min storlek, tur jag har. Men jag är lite osäker. Den såg finare ut på hemsidan, men den satt ju ändå rätt bra. Har lagt undan den, men jag tror nog att jag köper den imorrn. Förresten så har jag buffertdag imorrn, skönt! Struntar i att gå till skolan, fast behöver egentligen lite hjälp med matten. Men aja, jag klarar nog mig bra ändå.

Kom på en till grej nu. Jag fick MVG på spanska provet. Riktigt nöjd. Var 1½ poäng ovanför MVG gränsen. Tror nog att det här är min lyckodag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0