Sovmorgon

Har sovmorgon idag, riktigt skönt. Börjar 09.50, om nästan en timme. Jag är redan klar, ovanligt snabb idag av någon anledning. Får nog tillbaka spanska proven idag, hoppas på MVG. Fick tillbaks kemiprov igår. Jag var två poäng under MVG, riktigt surt. Menmen, får fixa ett MVG till nästa kemiprov!

Efter skolan ska jag ner på stan med min kompis Frida. Ska ju bl.a se om klänningen från Gina Tricot finns där. Kankse hittar något annat fint också. Vi måste vara tillbaka i skolan 17.30 igen. Det är öppethus ikväll. Kommer ha två lektioner och därför kommer vi få jullov en dag tidigare. Skitbra!


Sitter och kollar på the voice just nu. Riktigt bra morgon program!

Kommentarer
Postat av: Julia

The voice är grymt! Kan du inte lägga upp en bild på nyårsklänningen? den verkar så fin!:D

2008-11-25 @ 18:24:38
URL: http://stylebyjulia.blogg.se/
Postat av: Concordia

Naa, Rix Morronzoo eller Äntligen morgon är nog liite bättre. ^^

2008-11-28 @ 12:58:33
URL: http://emira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0