mobil

Idag har jag bara tagit det lugnt, riktigt skönt. Dock har varit tvungen att plugga lite, annars så har jag sytt om lite kläder, bl.a. en kjol. Blev väldigt nöjd med resultatet. Jobbigt att kamrean ska krångla, annars hade jag kunnat ladda upp bild.

Jag har även kollat efter mobiler på olika sidor. Min mobil är lite halvttrasig, så jag tror nog det är dags för en ny nu. Fastnade för två st, LG KC550 och LG Viewty. LG Viewty är grymt snygg och verkar super, nackdelen är att det bara är touchscreen. Verkar krångligt att sms, så därför lutar det lite mer åt LG KC550. Båda mobilerna är ganska lika, bara att LG KC550 inte riktigt har lika många funktioner, men den är ju ett par hundringar billigare också.


LG KC550 och LG Viewty

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg!

2008-11-29 @ 21:52:23
URL: http://hape.blogg.se/
Postat av: Jessica

sv:hjälper och svara på frågor!

2008-11-29 @ 23:43:32
URL: http://jessicathatsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0